fredag 22 november 2013

Monsterfri...äntligen!

Har haft ovälkommet besök av migränmonstret i dagarna tre...nu börjar det klinga av och det gör mig så glad! Monstret kom på besök efter att jag deltagit i en konsert med kören jag sjunger i, att stå i flera timmar har stora konsekvenser för kroppen min som sen gärna sprider sig till knoppen....men vad gör man inte för att få ha lite kul och sjunga en smula?!
 Jag har inte virkat på flera dagar...fatta att jag mått dåligt då! Här är lite ugglor gjorda tidigare, innan monstret, efter mitt eget mönster som du kan hitta HÄR. (Du får använda mina mönstret gratis och även sälja saker du gjort...men du får inte sälja mönstret.)
Den större ugglan är gjord efter samma mönster men i ett tjockare garn.
Imorgon ska jag och herrPersson på julmarknad och titta, äta julbord och ha lite mys...så håll dig borta nu och kom inte på besök igen ditt eländiga monster!

Hoppas Du får en skön monsterfri helg!

6 kommentarer:

  1. Vilka fina ugglor du har virkat.
    Ska nog ta och göra några stycken till yngsta sonens rum.
    Ha det så fint!
    Carina

    SvaraRadera
  2. Usch för migrän! Men dessa ugglor måste pigga upp lite :-) Vad fint de sitter i kransen!

    SvaraRadera
  3. Bläh för migrän! Tummen upp för dina söta ugglor!!

    SvaraRadera
  4. Kul och fin uggla. Ska göra några till min ugglegalna svägerska och hennes små pojkar=)

    SvaraRadera
  5. Hej! De är såååå söta! Jag har gjort flera stycken. Tack för att du delar med dig av ditt mönster.
    Du kan se dem på morslillaylle.se

    /Yllet


    SvaraRadera
  6. Hittade din sida genom bekanta. Har nu virkat ugglor konstant i fyra dagar. Tack för att du delar med dig🌹
    /Maria

    SvaraRadera