måndag 2 april 2012

Måndagsfunderingar...

Gjort nåt idag som jag så länge tänkt göra...nåt bara för mig, bara för jag vill :)
Vad?! Hmm..kanske berättar det en annan dag....nyfiken??
Gjorde en kvinna en tjänst också (bra dag va?!) blev att fundera över detta med tjänster och gentjänster...gentjänster...då har man ju alltså en baktanke med tjänsten?? Så ska man gå och vänta in gentjänsten..tänk om den aldrig kommer, då kanske man inte bara blir gammal med åren utan bitter också?! Huvvaligen! Jag vill nog hellre lita på att det jämnar ut sig...bäst är väl när man inte väntar sig tillbaka utan gör för att man vill och kan...eller?!

Hade annars en lugn dag på jobbet och fick undan en hel del skrivarbete...skönt! Men det är inte utan att jag börjar längta efter att få inta denna ställning...och sommarsemester.

Men den som väntar på nåt gott...

1 kommentar:

  1. Tack för din kommentar om min reumatism, den ingav mig verkligen hopp. Stort tack! :)

    SvaraRadera