tisdag 2 oktober 2012

Lite på örat...

Oj det har blivit lite glest mellan inläggen nu såhär efter sommaren...
En fibromyalgi som spökar med min kropp och gjort mig såå trött är väl en orsak kanhända...?
Tur att det inte är så arbetsamt att virka då!
Har använt lite fler av de fantastiska o-ringarna (finns de som fortfarande påstår att de är packningar...men det vete sjutton) och virkat lite örhängen.

 Var hos min mamma häromdagen och fick en påse med garn som hon hade i gömmorna, tänkt till att brodera med, perfekt att virka örhängen av! Passade bra då stordotra önskat sig några efter att hon sett de lilldotra fått :)
Annars har jag ju virkat en del Annas Tuttar också förstås! Har i nuläget virkat ihop några tusen kronor som ska skänkas till Bröstcancerfonden :)Kommer helt klart att bli en återkommande grej detta med att virka och sälja "Annas Tutte"-prylar till förmån för Bröstcancerfonden. 
När jag tittar ut genom mitt köksfönster möts jag av denna syn, hösten är allt bra vacker...även om det imorse var lite skumt när jag åkte till jobbet...
Men just nu när jag dricker lite te och blickar ut över detta så känns det rätt ok. På spotify rullar lite julmusik..."du är heeelt lost!" sa sonen när han kom förbi igår och hörde det...men nu är det oktober, då får man lyssna...lite :)
HerrPersson och jag är föresten hembjudna till sonen och sambo på mat ikväll...lyxigt va?! "Men mamma...det blir ingen julmusik!"

1 kommentar: