måndag 26 november 2012

Ljus i mörkret

Det är bara att erkänna...jag är väldigt förtjust i julen, inte så mycket i självaste julafton utan den här tiden innan. Advent dyker ju upp som en liten välsignelse med sina ljus i detta tokmörker tycker jag.
Julmusiken har redan klingat länge här och vi har snart snuttat oss igenom flera flaskor glögg. Häromdagen kände jag dessutom ett väldigt behov av att virka en liten tomteluva åt Ernfrid...
Visst blev han söt?!
Adventsstjärnorna lyser så rart i fönstren, ljusstakarna har jag däremot som vanligt lite problem med...inte blev det bättre av att jag välte ner den ena i klinkergolvet heller...

Ni som även följer mig på facebook...vill du oxå det tryck på rutan här till höger i marginalen så kommer ni till sidan, tryck på gillaknappen så hänger du med där oxå :)...såg att jag förtvivlat ropade efter mina datasupportrar (läs barn) när mitt bloggutrymme för kort var fullt. Vad hände?! Var det nåt barn som ryckte ut?! Nä..lilldotra tryckte iallafall på gillaknappen, men vad hjälpte det?? Tur att herrPersson har kunnigt folk på sitt jobb...nu tror jag, peppar, peppar att det är löst...skönt! Bloggandet fortsätter...

1 kommentar:

  1. Synd om fru Persson som inte har kunnigt folk på sitt jobb..... ;-)

    /Kollegan i rummet mitt emot

    SvaraRadera