torsdag 14 februari 2013

Hjärtrud

Alla hjärtans på er...hoppas dagen varit skön, med nära och kära både i tanken och nära.
 Jag har efter en intensiv dag på jobbet varit på "stan" och ätit god middag med herrPersson, det var inte dumt det :)
Virkade en söt liten "Hjärtrud" åt en vän i behov. Visst är den hjärtligt ljuvlig? Mönstret hittade jag HÄR.
HerrPersson och jag kom hem i tisdags efter att ha tillbringat en vecka på Teneriffa, sol, sand och barfota...(jag är inte speciellt förtjust i att ha strumpor på mig)...var såå skönt!
Men nu är vi tillbaka i vardag och snö...märkte dock skillnaden i ljuset på en vecka här hemma, vilket var himla trevligt...det finns hopp!

5 kommentarer:

  1. Låter härligt att gå barfota i sanden :)
    Visst märker man att vi går mot ljusare tider, härligt när dagarna blir längre. Fint litet hjärta du har gjort.

    SvaraRadera
  2. Låter som du har haft det bra i värmen! Så småningom blir det väl vår i det här landet också...
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Vad kul att du har använt mitt mönster och roligt att se att det blir använt. Ditt hjärta blev jättefint. Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Så gulligt mönster med de små kram-armarna :)

      Radera