söndag 17 mars 2013

Plötsligt händer det..

De blev minsann klara igårkväll...

 Hjärtraderna till lilldotra med kompis!! Leveranserna på väg.
-Typiskt att de skulle bli klara när jag inte har nåt hus att bo i! sa lilldotra som med sambo bor inhysta hos sonen med sambo i väntan på boende som blir klart om några veckor.
Men sånt är livet, ibland taimar inte hjärtarna med boendet...:)
När jag ändå hade ångan uppe så tovade jag vidare och gjorde en trött liten...nej vänta nu, den tar vi en annan dag ;)

Haft lite finbesök idag av god vän, kaffe med prat blev det...trevligt vill jag lova!
Sen dök ovan nämnda lilldotra in på lite lunch, fika och filmtaim...bäst att passa på när jag är gräsänkling (vilket konstigt ord...vad kommer det av tro?!) eftersom herrPersson inte är någon filmtittare av format precis...herrPersson själv meddelade på förmiddagen att han nu checkat in på hotellet i Kina efter ett dygns resa...nä tacka vet jag Svedala, lite sol, kallt och total softning på en söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar