torsdag 4 april 2013

Liten virkning

Har varit så skönt väder ett tag nu! Sol är väl precis det som behövs!
Lite märkligt kändes det när jag satt på baksidan i lä i solen och hade bara linne på mig (ja och byxor såklart) och på isen utanför våran brygga var det ett gäng som pimplade.
 I mitt huvud snurrar en massa projekt too bee...tills de blir mer verkliga dansar virknålen just nu runt i en del smärre projekt. Hittade ett par tunna metallringar som jag virkade örhängen av häromdagen till exempel...
Igår var jag en sväng till Örebro, passade på att träffa och äta lunch med stordotra som började jobba kl två. Precis lagom när jag skulle vara på tuttplattningsövning...eller mammografi som det också kallas...gick fint alltihopa, god lunch, gullig doter, snabb tuttplattning. Sen tog jag en sväng på Panduro...det jag skulle ha var slut, men konstigt nog hade jag en påse med mig ut från affären iallafall ;) Med kommande ideér...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar