tisdag 30 september 2014

Galet bra virkning till Bröstcancerfonden

Japp då var det dags igen...oktober, den "rosa" månaden närmar sig med stormsteg, typ i morgon. För tredje året i rad använder jag min virkgalenskap till något nyttigt...virkar och säljer i "Annas Tutte-projektet" där 90% av intäkterna skänkes till Bröstcancerfonden. Läs mer om det, vad jag säljer och varför jag döpt det till "Annas Tutte" HÄR. Där kan du också se hur mycket jag virkade ihop 2012 och 2013.
 Nytt för i år är den mycket klädsamma ;) tutt-mössan (eget mönster). Finns i storlek nyfödd och ca 2-7 månader just nu...men vill du ha en till dig själv så går det säkert att ordna :)
 Nyckelringarna har varit med varje år och är en storsäljare. Vem vill inte ha ett litet bröst på nyckelknippan liksom.
Alltså är inte denna höst bara helt fantastisk! Kolla min utsikt! Och man behöver knappt en tröja på sig när man går ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar