måndag 2 november 2015

Kudde till lilla B

Inte ett endaste inlägg på hela oktober...ojoj.
Trubbel med att lägga in kort i bloggen och en himla massa migrän har gjort skärmtiden (speciellt när det strular med korten arrrghhh!) rätt begränsad. Men plötsligt händer det, idag gick det fint :) Må lyckan hålla i sig!
 Lilla B, mitt nyaste barnbarn som nu är ca 3,5 månader, har också fått en vaxdukskudde till sin barnmatstol.
Inuti är det en sån där billig liten kudde för 7:- på Ikea, sen har jag bara måttat efter den och gått lös lite med fantasin och rester av andra vaxduksprojekt.
 Praktiskt att bara kunna torka av den vid eventuellt kladd. Lilla Y (ca 1,5 år) brukar dock lägga sin kudde och maten hon inte gillar på golvet. HÄR kan du se hur den kudde jag har i min matstol och hur lilla Y:s kudde ser ut. 
Här är mina små puddingar i skönt samspråk med varandra <3

Hoppas solen hos Dig gör som här...skiner så rart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar