torsdag 4 maj 2017

Skapandet av ekivoka saker

i flera år har jag bland annat virkat och och sålt och skänkt 90% av intäkterna till bröstcancerfonden. Detta i mitt "Annas Tutte" projekt som du kan läsa mer om under fliken Annas Tutte. 2016 blev väl inte ett rekordår i försäljningssiffror precis, men min mamma dog i slutet av augusti och la av förklarliga skäl sordin på skapandet till det. Några kronor blev det dock ändå, hur många kan du se under fliken Annas Tutte.
 Sen blev det så att under våren hände sig flera saker som gjorde att jag bara var tvungen att skapa lite till Annas Tutte-försäljningen i år. Varje krona räknas i kampen mot cancer och känslan att iallafall ha dragit ett liiitet strå till stacken är skön. Så lite ekivoka haklappar och annat har sett dagens ljus redan nu i vår. Så det vore väl sjutton om jag inte ska kunna få ihop till ett rekord i år iallafall!
Haklappar, nyckelringar, bokmärken mm... 
Såklart fick Lilla S ett set med mössa och haklapp när han föddes. Och som alltid när jag ger bort Annas Tutte saker i present så köper jag dem såklart av mig själv...annars blir det ju inga pengar till forskning och annat viktigt.
Så skönt att våren är på väg, och ljuset.
Kaffe i solen nu då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar