måndag 5 mars 2012

Trött måndag

Oj trött idag! Sitter och laddar för att koka lite soppa...inte på en spik men närapå.
Spindelsjalen är klar...så fort jag började virka den så fick mig färgen att tänka på en vän. Så den är hennes...en liten kompisklapp. Ska bara slå in den lite fint först.


 Det är himla roligt att virka spindelsjalar! Om du blir sugen så hittade jag mönstret här. Det är lätt och går rätt fort..perfekt tv-tittarvirkning.

Måste bara lägga ut en bild på brödet jag bakade igår kväll...dom som känner mig vet att detta är inte ett fenomen som sker så väldigt ofta precis...att jag bakar...men plötsligt händer det!
Lägger inte ut receptet för i ärlighetens namn så blev det aningen spånigt :) Det var nog helt enkelt fööör mycket nyttigheter i ;)
Men nu är det dags att ta sig samman...och koka soppa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar