onsdag 23 maj 2012

Ett projekt i hamn

Efter ett år så blev den då klar....filten med mormorsrutor som påbörjades förra sommaren och har varit ett sorts ufo-projekt som alltid har funnits där när jag behövt en dans med virknålen. Nu bestämde jag mig för att den var klar...inga mer rutor, kan ha hängt ihop en liten aning med att garnet började ta slut också i och för sig ;)
Men vad farao gör jag nu....nu saknar jag mitt ufo-projekt, måste starta ett nytt!!



En katt bland hermelinerna...

Vilket otroligt vackert väder det varit idag...som sommar! Jag har faktiskt badat...friskt men skönt! Blev så himla varmt när jag låg i solen och läste på bryggan så jag kände att det var dags! Läste... detta eftersom jag inte har nåt ufo-projekt på gång, tycker mycket om att läsa också men en virkning eller stickning är så befriande för hjärnan när man är lite trött.

1 kommentar:

  1. å gosch vilket tålamod du har att göra ett så stort projekt! Jättefin är den och vacker färgkombination. Får se om jag vågar ge mig på ett sådant någon gång....
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera