söndag 12 augusti 2012

Resultat av Biltemabesök

I veckan hoppade jag in en sväng på Biltema och köpte en låda med o-ringar...det är som mjuka gummiringar i olika storlek, vet inte vad man har dom till på riktigt, nån sorts packning kanske?? Ja det kvittar för jag hade nämligen sett på flera bloggar och på grupper på facebook vad som måste vara deras egentliga användningsområde!!

Nämligen att virka armband såklart! Välj färg, virka runt ringen, sy ihop till lagom storlek..klart! Lyckades smitta en på jobbet med denna galenskap :) hon satte stora pärlor mellan varje ring..också fint!

Helgen är snart slut och arbetsvecka nr två närmar sig...känns ok faktiskt.

4 kommentarer:

  1. Jättefina!
    Tänk vad man kan hitta på bara man tänker kreativt.

    SvaraRadera
  2. Biltema kan vara användbart till mycket.

    SvaraRadera
  3. Åh dom blev ju kanonsnygga! Tack för en inspirerande ide! =)

    SvaraRadera
  4. Vad roligt, jag satt och gjorde ungefär samma sak igårkväll! Enkelt och snyggt! Smart att sätta pärlor emellan som din jobbarkompis gjorde. Nu orkar jag inte repa upp mitt, men till nästa projekt ska jag komma ihåg det!

    SvaraRadera