onsdag 8 augusti 2012

Rolig början

Jaha...då var allt på rull igen! Även om jag tycker att det är väldans trevligt att vara ledig så var det roligt att komma till jobbet också och träffa folket där!
När jag ändå var i Örebrotrakten kunde jag ju dessutom hoppa in på Biltema och köpa o-ringar...många blev det! Vad har Biltemas o-ringar med pyssel att göra kanske Du som inte läser andra pysselbloggar undrar...svar på det kommer en annan dag :)

Har lagt ut mönster på min lilla blomstjärna på Mönster och sånt så om du känner ett behov av en liten blomstjärna kan du virka en du oxå.
Har bland annat sytt fast den i nacken på flera kläder, den vita jackan hade till exempel en fläck som jag dolde.

Nu tror jag det börjar vara dags för lite mat så jag kan krypa upp i soffan med mina o-ringar och lite garn! Nördigt?? Jajamän!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar