torsdag 20 mars 2014

Min kompis idésprutan

Ja vad säger man om vädret?! Så lite som möjligt tror jag, det är ju trots allt bara mars än...
Men bakslag, snöväder, slask och grått är väl kanske ord som kommer upp till ytan ;)
 Nåväl, tur att jag har en påhittig kompis, samma som kom på idén med den virkade tutten som jag säljer till förmån för Bröstcancerfonden, läs mer om det HÄR om du vill.
Hon kan formligen spruta ur sig idéer om man trycker på knappen, jag tycker att jag är rätt kreativ...men min hjärna jobbar ungefär hälften så fort som hennes :)
I vilket fall så hade hon sett virkade napphållare och frågade om det inte vore nåt för mig...och det var det.
 Frivirkade hejvilt, men har visst bara lyckats få med de med ugglor på bild, gjorde en med båt och en blommor också...kul pyssel. Blir fler! En har Knocklans mamma fått resten har jag sålt.
Med den dreggelproduktion en bebis brukar ha finns det nog utrymme för många framöver :) Tur, man vill ju inte bli sysslolös! Och blir jag det får jag väl trycka på knappen på min kompis idésprutan ;)

2 kommentarer:

  1. Hej.
    Jag gillar din blog, följa din blog ofta, så jag vill fråga om jag kan länka din blog från min blog på meny?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillar min blogg! Javisst kan du länka till min blogg från din, det är bara roligt!
      Ha en trevlig helg!

      Radera