fredag 13 februari 2015

Lurviga hjärtan

Alla hjärtans på er!
 Förra året vid denna tid virkade jag också hjärtan, såna HÄR, gjorde några såna i år också men sen tröttnade jag helt...det kändes bara totalt "last year" :D
Då kom jag på att jag sett ett mönster på "skinny hearts" hos Bautawhitch...hittar du HÄR. Kändes mycket mera "this year"...och så gick det som det brukar, jag kunde inte riktigt hejda mig.."-undrar hur det blir med de färgerna" och så vidare..och det är nog inte slut än bara för att hjärtans dag kommer och går, hjärtan kan vara bra när som helst ju!
 De blev bra! Lite större än vad jag trodde, men det gör ju absolut ingenting.
Varit vänliga veckan nu innan också...har ni känt av det?? Jag vet inte jag, tror vi alla behöver skärpa oss och ta bättre hand om varandra och framför allt försöka förstå varandra..
Men i morgon kan vi ju satsa på att ge dem vi gillar en kram. Själv är jag värdens lyckligaste för jag kommer inte bara att vakna bredvid världens bästa man utan också bredvid världens bästa lilla Y! Som ska sova över här för allra första gången.

Må era hjärtan färdas i medvind i alla era dagar!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar