måndag 11 maj 2015

En gravid giraff

Livet är minsann fullt av mirakel! Ett av dem växer i stordotras mage...jag ska ju bli mormor igen! Igår var det babyshower för stordotra och Knorren...Kanhända att jag virkat en del till dess ;)
Jag börjar med att visa denna...
 lilla Girre Giraff...
 Stordotra hade önskat en giraff åt lilla Knorren och då är det klart att mormor virkar en!
 Kollade in lite mönster först...men det slutade med att jag frivirkade en...ska försöka skriva ner mönstret för den blev lite gullig och det blir liksom vilsammare att virka om jag inte behöver fundera på "hur det nu var jag gjorde" varje gång.
Eftersom hon gillar giraffer så är det klart att det skulle vara en gravid giraff på tårtan :)
Men tjaa...gravid och gravid, tycker nog att den ser mest tjock ut :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar