torsdag 23 februari 2012

Amigurumis

Blev ingen storhandling på bokrean direkt...har en trave olästa böcker som ligger och väntar på att bli lästa. Samlade på mig en hög under de fyra åren jag pluggade...blev inte mycket annat läst än specialpedagoik då ;)
Men denna kunde jag verkligen inte motstå: Virka roliga amigurumis

-"Den där blåa med röda håret på framsidan påminner mig om lillebror" sa lilldotra när hon fick se boken... Mmm kanske... Han har iallafall nästan lika rött hår, eller orange som han sa när han var liten. Eller guld som lilldotra sa för nästan tjugo år sen när de satt och lekte och solen sken på lillebrors hår...-"Mamma! Det ser ut som guld!"
Blev väldigt sugen på att virka några filurer ur boken! Tror jag kan hitta amigurumis i boken som påminner om var och en av mina tre ungar ;)

Vårliga solskenshälsningar!
(denna prinsessfödardag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar