onsdag 22 februari 2012

Hoppas på tur!

Hyll-lådorna köpta på Erikshjälpen av en förvånad expedit är på plats och gör sitt jobb som hyllor strålande! Under dem står gammelfaster Karins syskrin med gammelfaster Märtas lilla söta klädda korg uppepå. Tänk om de visste att deras saker fortfarande hänger med...fast de där krut-tanterna har nog kollen även från ovan där skulle jag tro ;)




Mina stickor trivs alldeles utmärkt i en karamellburk från karamellfabriken som en gång fanns i källaren på vårat gamla hus...

Efter att ha halkat både till och från jobbet utan några som helst missöden kan man tänka att turen kanske är på min sida idag så jag hoppas på lite fortsatt tur hos Ett litet nystan bland alla andra som firar tvåårsdag med utlottning.

Fast en dag som denna när jag inte halkat av vägen, fikat med en god vän och ätit kvällsmat med lilldotra (som blev förtjust i den blå spindelsjalen...ja, hon fick den!...såklart!) kanske man har haft så mycket tur man kan önska...

Gokväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar