tisdag 5 juni 2012

Ostadigt...

Snacka om varierande väderlek! Nyss satt jag ute i solen och drack kaffe och läste...gick in för att hämta en sak och när jag tittar ut igen så vräker regnet ner...
I morse tog jag bilderna av mitt nya glasögonfodral för mina solbrillor och se...då sken solen också så rart.
 Hoppas verkligen att jag slipper använda fodralet i sommar...gör jag det inte betyder det ju att solen skiner!
Kanske inte ett jättebra skydd för solglasögonen...men lite mot repor iallafall...och föresten vad gör det...brillorna kostade väl sina modiga 49.90 på Rusta förra året ;)

Jag frivirkade runt, runt, runt (precis som HÄR), liten uddkant, en blomma och några gamla knappar...klart!

Nu dök solen upp igen!

2 kommentarer:

  1. Urtjusiga! Läggs genast till på listan över sånt jag måste göra. Kanske ett till mina terminalglasögon som jag måste ha på jobbet....?

    Kramar Kicki

    SvaraRadera