onsdag 23 januari 2013

Ett litet prickigt paket

Ibland kan man ha nytta av att blogga ska ni veta...särskilt om ens mamma läser den ;)
Idag ringde hon mig, småpratade lite och sa "-Jag såg på bloggen att jag fått en disktrasa du virkat i julklapp...eller att jag borde fått en disktrasa i julklapp..."
Ojoj hjärnan gick på högvarv...var hade den tagit vägen?? Hade jag lagt undan den på nåt alldeles för bra ställe...eller hade jag helt enkelt skrivit fel namn på paketet...eller?...men jag hade liksom för mig att jag hade slagit in den. Jag lade inslagna julklappar ovanpå vårat gamla blåa skåp så de inte skulle ligga ivägen...hmmm
Och jodå när jag tog cykellyset och lyste bakom skåpet så uppenbarade sig ett litet prickigt paket inkilat så fint mellan skåpet och väggen...
Undrar hur länge det blivit liggande där om hon inte läst på bloggen vad hon borde ha fått i julklapp ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar