onsdag 2 januari 2013

Två dagar in på det nya...

Två dagar in på det nya året...god fortsättning får jag väl lov att önska! Så roligt att just Du tar dig tid att titta in här! Hoppas vi kommer att "ses" ofta under 2013...jag ska göra mitt bästa :)
Lilldotra kom förbi med halstuben hon fick i julklapp (se här) som hennes katt Tyra formligen massakerade blommorna på. Sedan det hände har den förvarats på hatthyllan...men inatt tog sig Tyra upp på hatthyllan för en ny blomstermassaker! Hon antingen älskar eller är heligt förbenad på de virkade små blommarna. Nu har jag återigen virkat och monterat på nya blommor...använde ett annat garn denna gång ifall det är lukten av yllegarn som triggar...:)

1 kommentar:

  1. Jag har hört att vissa katter kan bli som tokiga av ullgarn, hoppas att det löser sig nu.
    Ha det så gott Frun,
    önskar en annan Fru ;-)

    SvaraRadera