tisdag 3 juni 2014

Ifall man skulle behöva en liten elefjant

Igår var det riktigt ljuvligt väder ute...idag är det lite mulet och en smula duggregn. Men vad gör det, cyklade in till "stan" och köpte en sallad till lunch och det var ljummet och skönt ute. Juni är redan ett par dagar gammal och vår lilla Knocklan (numer lilla Y) redan över en månad. Hur gick det till?? 
Ligger hopplöst efter med att visa upp det jag håller på med här...men en vacker dag kanske jag kommer ifatt...ja eller en regnig, man kan ju aldrig så noga veta.
Har gjort lite elefjanter...de är gjorda efter mitt egna mönster som Du kan hitta under fliken "mönster och sånt" här uppe på sidan.
Mina elefjanter blir rätt små, vill Du göra en lite större variant så finns det ett utmärkt mönster HÄR hos Sveas Punkt. Har gjort många efter det mönstret med.
Vad jag ska ha elefjanterna till?! Tja inte vet jag, men rätt som det är kan man behöva en...och då har jag två :)
Låter otroligt men jag har gjort klart en hel del gamla ufon som legat i virkkorgarna...ja korgarna, jag har väl inte bara en virkkorg heller! Så en viss oro uppstod när det var dåligt med påbörjade saker i farten, och vad gör man då?? Jo då tar man och virkar in hörlurarna...bara för att man kan ;)
"Bara för att man kan", det är bra att fokusera på det man kan, deppigt att fokusera på det man inte kan vet ni! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar