söndag 15 juli 2012

Plättlätt plätthalsband

Minnet är bra men så otroligt kort..typ guldfisk :) Då är det tur att andra i denna fantastiska bloggvärld har bättre koll. Så när jag nyligen var på besök på den braiga bloggen GREITZAN (en av mina favoriter..oxå!)så blev jag påmind om att jag också sett virkade halsband vid en Stockholmsresa för ett tag sen...plättlätt tänkte jag, det ska jag göra när jag kommer hem...och ja, minnet vet ni!
 Men nu så virkas små plättar på löpande band, fler kombinationer blir det...under produktion :)
Passande regnvirkning...ingen tanke eller koncentration behövs, bara att köra. För solen är fortfarande för det mesta på semester...och den semestrar inte i Bergslagen...än.
Mönster finns HÄR om Du vill göra ett försök!

Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar