torsdag 3 mars 2016

Tack alla vänner och alla ni jag ännu inte känner!!

Så var det gjort!
2015 års insättning av pengar från min "Annas Tutte" kampanj. 2520:- 

 Vill du läsa mer om Annas Tutte...varför det heter så och hur mycket pengar de tidigare tre åren gett så kolla in HÄR.
 Ett stort TACK till alla ni som shoppat av mig! Ni är värda tårta...
 ..hjärtan..
..och en blomma!
Många bäckar små ni vet..

Jag har sagt det förr och jag säger det igen...att det blev just bröstcancerfonden som får mina pengar var en slump, jag tänker att all forskning mot cancer hjälper till och Annas Tutte är för att hedra alla som varit i kontakt med denna onödiga sjukdom..drabbad som anhörig.

1 kommentar:

  1. Sköna fru persson på pälsärmen vad glad jag blir över vad dina flitiga fingrar kunnat åstadkomma. Stor kram och heja på med dina små underverk som gör skillnad!☺��❤

    SvaraRadera