fredag 24 maj 2013

Enfärgad graffiti

För ett tag sen köpte jag två flaskor sprejfärg, en vit och en svart...av samma sort som graffitimålarna använder..blev inbjuden att måla lite graffiti oxå, har dock inte använt mig av den inbjudan...än ;)
Däremot gick jag lös på lite korgar och dylikt...så bland annat så blev....
 lilla korgen som jag förvarar disktrasegarnet i blev vit...
 så även brickan med ljus i köket...
medans utflyktskorgen blev svart...med ett litet vaxdukshjärt på :) detta var bara en liten del av allt jag sprejade av hjärtans lust!
Allså det var så kul! Som tur var hade jag en ganska obekväm arbetsställning i garaget när jag höll på för jag började slänga blickar på både cyklar och verktyg som potentiella måleriobjekt tillslut...
Nu håller jag på att samla på mig en ny hög med grejer som absolut behöver förnyas med lite sprejfärg :) Perfekt sätt att piffa till gamla grejer...bara man slutar i tid ;)

Ha en toppenskön helg!

4 kommentarer:

  1. vilken otrolig skillnad det blir med en burk färg ..
    fina korgar och bricka ..
    trevlig helg - maria

    SvaraRadera
  2. Du är ju helt underbar, så kreativ, önskar jag får igång mig själv nått liknande! Sköt om dig! Anne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anne!
      Helt övertygad om att du kommer att få igång din kreativitet, du har ju massor av den varan inom dig...det märks!

      Radera
  3. Monica Axelsson1 april 2014 kl. 18:36

    Haha jag är likadan när jag är i målartagen att jag kollar runt efter fler projekt som jag måste ta nästa gång :)

    Monica Axelsson

    SvaraRadera